無料カウンター

2009年1月8日

7-Jan-2009 與你相識的第12天

今日依舊都係好清閒...咦!? 開個msn玩下先...又見到佢東尼...
你同我一樣咁得閒...有人陪下我講野好好多...
又話有skype既...咁耐都上唔到? 唔通吹水即刻先開? haha~

我昨晚放工後同左佢去睇戲, 佢仲呃我話買左"梅蘭芳"...開頭心諗呢d戲早知話唔睇...點知原來唔係...真係唔知好嬲定好笑>.<

之後同佢去左灣仔果間野食上海野...嘩~ 佢叫左好多野食...食唔晒~好好笑, 佢又係唔識讀我個名ga...haha^^

食完飯後, 佢車左我去佢屋企附近睇海景...唔通我個樣話比人知我鐘意睇海?佢琴日係海邊唔知係咪想拖我隻手呢? 定係佢想扶我...? 定係我會錯意呢?如果係...咁點算?

沒有留言:

發佈留言