無料カウンター

2009年1月17日

16-Jan-2009 與你相識的第21天

昨晚飲完之後回家, 個胃痛左成晚, 訓唔到...想死!
但我仍然有起身返工, 因為得好少病假...請多左要扣錢~ 所以都頂住返左工先~
返到公司, 眼訓到極點...突然收到你傳來skype message...morning~
我同你講我好眼訓~ 你話唔知點解...好似估到我會攰咁...
跟住我同你講其實我係胃痛左成晚, 唔舒服...
你好似好緊張咁, 仲話一陣過黎接我陪我去醫生...但我想lunch time時休息下, 訓一陣可能會好...
你話中午買碗粥過來比我食, 但真係唔洗住...因我真係想訓覺多過食野...thx~
係bor~ 今晚訂左飛睇戲...你話唔睇, 過來接我收工睇醫生...我話但你訂左唔睇唔好...等我休息一陣再看情況...
你同我講 : 戲可以下次先再買飛睇, 梗係你緊要d啦...好擔心! 仲叫我飲多d水 (我個心...突然甜一甜^^)

到左3:00, 你用電話上網同我skype...話想知我仲有無唔舒服~ (實在頂你唔住^^)

到左5:30我準時收工, 落到樓下打比佢...佢已經到左!
之後佢同我去食少少野再車我醫院睇醫生...我地坐係出面等睇醫生時, 佢借左個膊頭比我, 有d肉都幾舒服, 最緊要係暖粒粒咁~ 到我了, 入到睇時, 個醫生好搞笑, 佢同我聽時手震...我睇完笑住出返去, 佢問我點解一見完醫生笑晒, 好返晒咁走出黎...haha^^

睇完之後見自己個人醒醒地, 梗係等去睇戲啦~ 仲有時間, 佢話佢想返home放抵d野喎...
點知, 我坐完佢架電單車吹吹風又唔掂...企係佢home門口等佢時已經好想暈倒咁款...佢見狀便提議我去他家休息一下, 我已經二話不說即刻走入去...之後我食左d藥, 佢叫我訓一陣休息下, 到夠鐘就叫我起身去睇戲...之後佢開住音樂比我訓~
但佢有兩個姪女好嘈! 個口唔停...之後佢出左去同佢地講, 叫佢地唔好嘈, 因為姐姐唔舒服要訓覺...
之後佢兩個姪女不斷重複, 姐姐唔舒服呀? 姐姐唔舒服呀? 姐姐唔舒服呀?....真係唔知好嬲定好笑! 聽著聽著...不知不覺中便訓著~ 到最後, 你還是讓我睡下去沒去看戲!

沒有留言:

發佈留言