無料カウンター

2009年1月16日

15-Jan-2009 與你相識的第20天

今日又同你skype~
你昨晚從大陸做完野返香港, 原來你認錯左你個fd把聲以為係我? 所以打比我...唔好意思我聽唔到電話嚮, 所以根本唔知你打過黎~
你仲話仲串左我幾野...真係莫名其妙!? 傻瓜~

跟住你又叫我陪你去睇戲...仲問我今晚定聽晚...我由於今晚是姪仔滿月, 要去食飯~
之後我地大家都confirm左明晚星期五睇, 你仲話想帶我去數碼港睇, 因為好靚, 所以想帶我去...都好~ 因為我未去過~
睇同胞或者赤壁, ok咁我上網訂~

講完之後你又入正題了~
問我點解唔話比你知..鍾唔鍾意你呢隻類型?
大佬呀點答你呀...? 唯有答你都唔知你屬於咩類型?
之後你就問我鐘意咩條件既男仔...
1) 要大個我 / 要高過我
2) 男仔一定要有事業心, 同鍚屋企...因為我覺得鍚屋企人既男人, 應該唔會太差!
3) 咁最緊要梗係鍚我啦, 專一啦! 如果唔專一, 呢個男人幾好都無用啦~right?
之後你問我係唔係照住你黎講...haha~ 真係比你激死! 不過, 我都唔覺得你係衰人ge~
跟住你就開始講你d野...
你話好怕女仔煩同埋太過亂諗野...(因為你要成日係大陸做野), d ex-gf 以前會成日唔理解你做緊d咩, 只係要陪佢地...無諗過以后生活係點...但係作為男人..無論係咪同當時果個女仔以后一齊..都要為以后著想...(好似講得好好咁...), 仲話唔係個個男人, 係大陸做野, 都會亂黎...(你講自己呀!? 都唔知真定假!?)
我問你係唔係拍過好多次拖? 你話唔係, 只係想穏定的..其實好鍚女仔ga...(咁即係個個女仔你都錫啦~ 唉!)
你又話 : 如果你鍾意果個人..你會想佢開心..(好似好感動咁^^)
仲話 : 男人要蝦女仔好易...但係要令到女仔開心...其實好難~ (你真係滿口甜言蜜語~)

沒有留言:

發佈留言