無料カウンター

2009年1月15日

14-Jan-2009 與你相識的第19天

昨晚我又同佢出左去食飯...唉, 我真的沒辦法拒絕他...佢個人好主動, 我太被動了...
佢琴晚又帶我到cwb果間bar...我地傾左成晚...佢今日同我講佢同之前個女朋友d野比我知...都真係幾好笑, 但又有d衰...不過也理不得...在聽著的同時, 我心也再想...他一定會問我關於男朋友的事情, 怎麼辦??怎答他呢? 我...要呃佢嗎? 不! 不正面回答就是啦....對, 他真的問我啦...唯有再說之前那個吧~
之後, 佢仲選左個卡位坐...仲教我"聖話"...問我攞隻手拖住我...那時我還不為以...走之後出去拿車, 佢想繼績拖我隻手...我很快的鬆開了...心在想...怎麼辦??你之後問我鍾唔鍾意你呢一類型...haha~ 怎麼答你...就算沒J, 我也不會答, 太直接了..或許...是我太內向? 真不知道?
你可能對於我來說, 太急性, 咁都要了解下先得掛...之後你已即刻同我講, 只要我話唔鍾意, 你就會不再找我...但我只有回答你 : 需了解, 需考慮... 怎麼辦? 你送我回家的途中, 一路上我被那些凍入心的寒風稍稍吹醒了...真的要拒絕你嗎? 可以遲一點嗎? 我...還有他...怎麼開口告訴你...?我要再催促他賣掉房子...給我多一點時間...好嗎?

沒有留言:

發佈留言